SeLaMaT DaTaNG Ke DuNiaKu...

Pages

Thursday, April 1, 2010

MeNaMbaHbaiK BloG..

Betul ke menambah baik..ade rupa semakin baik ka...hahaha..aku pon tak tau nak kata apa..biase budak2 baru belajar...ermmm..semoga semakin hari semakin bertambah baik blog aku nih..dalam erti kata lain semakin cantik dan tersusun..hehehe...
Dengan masa terbatas yang ada aku tak sempat nak 'explore' lebih2 pasal aktiviti 'berblog' nih..ye la...ade aje yang mengharapkan layanan dari aku...ade je yang nak bermanja dan minta dilayan kerenah itu dan ini...siapa lagi klu bukan buah ati aku yang dua orang ni..kakak ngan adik...heheheeh...dah la ari ni dua2 buat perangai..dua2 tak mau tido..dah nak senja baru merengek nak tido...ermm..sabo aje la aku...semoga diberikan kekuatan dan kesabaran yang tinggi olehNya dalam membesarkan zuriat2ku ini agar satu hari mereka bisa menjadi insan yang berguna kepada agama, bangsa dan negara. Dalam dok kalut2 ngan budak nih pon smpt gak 'berfb'hehehehe.. 'berfb' petang td banyak mengingatkan aku akan kenangan mase lalu..hehehe..kenangan yang bisa membuatkan aku senyum n sengih sorang2 bila mengenangkannya...Buat geng2 bilik dewan makan..bilakah agaknya kita akan dapat bertemu dan berkumpul seperti dulu..hehehe..
kosue..komie..kona..koma..kody..koda..kolat aku menantikan saat-saat itu...dan yang kuharapkan agar persahabatan antara kita kan terus berpanjangan biarpun jarak dan mase memisahkan kita semua...hehehe..

No comments:

Post a Comment

klik la k..tq.