SeLaMaT DaTaNG Ke DuNiaKu...

Pages

Tuesday, April 20, 2010

ape2 aje..

ermm..tak tau ape yang nak kucoretkan sebenarnye tu yang terhasilnye n3 ape2 aje..heeheh..
 aku sbenarnye baru pas wat surat rayuan untuk tmuduga KPLI.. Macam2 jugak aku dengar pasal nih.. de yang col KPM ckap blh wat rayuan n de yang col dan diberitahu xde rayuan tok tmuduga bagi ambilan nih...
bile d pk2 kan.. ermmm tak salah rasenya klu aku mncuba..mne tau kot2 kesian kat aku dorang terime rayuan aku...hahahaha..daripada langsung tak buat sesuatu..sekurang2nye aku mncuba dan tak menyerah camtu aje kan...dah siap pon suratnye esok leh la tolong mintak Cik Nazlin aku antarkan...hehehe..tq ye sayang... ermmm..blom tlg anta g dh say Tq dah..bagos tak aku..wahahaha..gelak ntah ape2 je...Moga ade peluang kesempatan dan ruang untuk aku dalam bidang perguruan ni..InsyaAllah..KITA HANYA MERANCANG, ALLAH PENENTU SEGALANYA

No comments:

Post a Comment

klik la k..tq.